Senihaaa Ssevey aslında alınca uzun ömürlü olur diye düşünüyorum benimki schafer dı ve 4 sene de çöp oldu karaca öyle olmaz diye düşünüyorum
Ssevey Senihaaa Kullanımla da çok alakası var herhalde ya ben Karaca’nın granit tava setini almıştım biri çöp oldu ama kızartma yaptım 🙄😃 diğer ızgara tavası sapa sağlam
Ssevey Linva Evet kuru bir şekilde bekletmemek gerekiyormuş ama bakıyorum hep kaplama tamamen granit diye bir tencere yok herhalde
Linva Ssevey döküm granit diye geçiyor canım. Kaplama olanlar hafif oluyor zaten kendini belli ediyor
Ssevey Bhs20 Tefal gerçekten güzel ve pahalı ona şuan veremem o kadar ya iyi olsun istiyorum ama Tefal de fazla 😂
Ssevey Linva 😂 Anam ben zaten minyon kadınım tencere beni kaldırmasın şaka maka bende bi bakıyım modellerine o zaman iyi bişey olsun diyorum çünkü 😃
Bilgeztrk Ssevey canım pilav için ayrı al ama normal sulu yemekler için hiç bir kaplama sağlıklı değil üzerinde 18/10 yazan çeliklerden al pişirdiğimiz şeyden parçalar da midemize gidiyor sonuçta sağlık önemli
SeverusSnape Ssevey https://www.enplus.com.tr/staub-26-cm-yuvarlak-tencere-feslegen-405093580/?gclid=CjwKCAjw8J32BRBCEiwApQEKga3JIzdEdQ_tSYEoQdS6zV5knyigFEiX3d6npIJsWm2H52QW7iJ5CRoCkQAQAvD_BwE Lava markasının döküm tencereleri var onlar bundan çok daha uygun 150 tl civarı bulabilirsiniz. Bim de getiriyor arada aktüel ürün olarak :)
Ssevey Nes94 😂😂 Evet ya ilk alırken hiçbir şey bilmiyo insan satanlarda satalım da ne olursa olsun diye bakıtp ama benim bildiğim hep kaplama tamamen granit yok sanki 🙄
Neslihannn_ Ssevey bim e gelecek emsan ’ın granit seti. 250 lira. Ben de 10 dakika önce eşime diyordum onlardan almak istiyorum diye, fiyat olarak çok iyi 😏😊
Ssevey Neslihannn_ Eşimde bana atmış bime gelicekmiş diye o tencere seti de internette falan 300 küsür yani fiyatı da iyi 😃