Mucize_istiyorum22 Yaa benimde aynen öyle oldu 35 haftalıktım 2 gün ağrım sızım oldu eşimle yemeğe gittik alışveriş yaptık eve geldik çay içiyorduk birden sırılsıklam oldum lavaboya gittim idrar sandım değiştirdim tekrar baktım ıslandı yengemi aradım hemen doktora git dedi gittim ebe suyun patlamış dedi doğarsa burda imkânlar kısıtlı yaşamaz imza falan istedi eşim kolumdan tuttup yaşadığımız ilçenin merkezine gittik 3 saat yol gittik o arada sancım vardı gittik açılma yoktu 2 gün boyunca suni sancı verdiler açılma olmadı en sonunda ateşim çıktı acil sezaryene alındım doktora ben normal yapmak istiyorum diyip ağladım doktorum merak etme en az normaller kadar sancı çektin dedi gözüm kapatıp açmamla bir oldu odaya götürmüşler eşim yanımda ama bebeğim yok ağladım bişi oldu sandım eşim merak etme iyi dedi ve kimse yoktu eşim ne aileme nede ailesine haber vermişti tam 3 saat sonra gördüm çok ağladım görünce tıpkı şimdi ağlayarak yazdığım gibi orada çaresizce solunuma bağlı minik bir beden zorla göğsümü verdim ama tutamıyordu 2 gün başında bekledim bide yoğun bakım ünitesi 30 tane bebek vardı ama o halimle gece gündüz baş ucunda bekledim doktor tek bekleyen sensin git hemşireler bakar diyodu ama yok bırakamadım 2 gün sonra taburcu olduk şimdi 4 yaşında dünyalar güzelim🌈😘😢