Mucize_istiyorum22 35 haftalık doğdu benim kızım. Onda gelişim geriliği vardı bende de yüksek tansiyon. Dr umuz dışarıda daha çabuk büyüyecek bebek, seni de riske atıp beklemeyelim dedi. Çünkü 17 lere kadar çıkıyordu tansiyonum. Öyle de oldu. Bebeğimi 1945 gr 45 cm olarak kucağıma aldım. Sadece 3 saat küvezde kaldı. Çok şükür hasret çekmedik ama bakımı gerçekten zordu. Çok çabuk toparladı. Şu an 8 aylık. Tartmadık yakın zamanda ama 8 kilodan fazladır tahminim. 🙏🏻 ❤️ Allah kimseye acı yaşatmasın, kucağını boş bırakmasın, hasret çektirmesin hiçbir anneye 🙏🏻