34 haftalık doğdu benim bebeğimde. Son bir hafta ellerim çok kötü şişiyordu asla kapatamıyordum şiddetli nefes darlığı başlamıştı normal bir şişme değildi sonra sırt ve mide ağrım oldu çok çok kötüydü hellp sendromu geçirmişim. Bebeğin kalp atışları çok yükselmişti doğuma aldılar. bir hafta küvözde kaldı bebeğim ben 4 gün kaldım şuan 13 ay 23 günlük 🌸