77 kilo civarı Doğuma girmiştim hatta daha bile fazla olabilir büyük bedenini almıştım ama bence Doğum şekliniz de önemli ben normal planladığımız için depend aldım fakat sezeryan olmak zorunda kaldım bir gece fazladan kalınca gece eşimi eczaneye gönderdim bir paket daha alması içim fakat orda ki eczacılar daha yüksek beli olan hasta bezi gibi bir şey vermişler ve onunla aşırı rahat ettim yüksek bel olduğu için hiç dikişimi hiç sıkmadı depend biraz canımı yakmıştı. Denemek istersen öneririm eczaneler de satılıyor çok büyük beden almanıza bile gerek yok çok rahat ettiriyor.