Ata0905 Ogretmenannee1 ben 65 kilo ile m ye zor girdim . Keşke l alsaydim bedenleri küçük ve biz ödemden şiş oluyoruz zor oluyor. L almakla iyi yapmıssiniz
Arasannesi Ogretmenannee1 64 kıloyla dogum yaptım hastane ıcın almıstım sonrasındada kullandım lohusalıgım boyunca.orta boyunu aldım ıyıkıde onu almısım buyuk boy buyuk gelırdı
Bravewomen Ogretmenannee1 aynen orta boy ilk gunlerde belden dglde alt kisimdan bayagi rahatsiz etmisti 🙄
Bhs20 Ogretmenannee1 ben doğumda kullandım 82 kiloydum büyük bedenini aldım rahat ettim ama boyum 1.75 sizde boy kilo oraninaza göre alabilirsiniz
Eda2808 Ogretmenannee1 normal doğumda bilmyrm da ben sezeryan oldum ilk 2 gün fazlaydı sonradan azaldı