Defneannesi_ canım, sütü kaynatacağın tencereye sütü koymadan önce bir su ile çalkala sonra içine sütü koy. Uzun bi süre kaynat, kepçe ile yukarıya kaldırıp tencere geri döke döke kaynat. Ateşölçer var ise elinde dijital ben öyle yapıyorum parmak ile benim de ayarım tutmuyor herkesin ısı eşiği Farklı çünkü. 45 dereceden aşağı düştü mü hemen 44-43 gibi maya katıyorum. 1 litrelik kavanozlara yapıyorum bebeğime ise daha küçük kavanozlara. Ağızlarını kapatıp çok güzel sarıyorum 8 saat bekletiyorum taş gibi oluyor. Seninki sulu oluyorsa sıcak mayalıyorsun ondan.