Canım hiç battaniyeye sarma fırınin içine koy tabi fırını çalıştırma sadece içinde dursun 6 saat. ben önce sütü kaynatıyorum temassız ölçerle 47 derece olana kadar bekliyorum sonra sütü ilk önce kavanozlara döküyorum sonra ayrı bir kasede 1 kiloya 1 yemek kaşığı gelecek şekilde yoğurt ve süt karıştırıyorum her kavanoza boyuna göre mayasını bekleyip güzelce karıştırıyorum fırınin içine hiç sarmadan koyuyorum 6saat sonra çıkar buzdolabına koy akşama yada sabaha yiyebilirsin hem kalıp gibi hem bal gibi oluyor