NaimeYilmaz Annesi fazla mamadandır o endişe etmeyin ❤️ Benim bebeğim doğdu , 50 gün yanımda kaldıktan sonra küvözde yatmak zorunda kaldı . Orada mamayı 150 ccye kadar çıkarmışlar 😡 Evde o şekilde beslemeye kalktım ne versem olduğu gibi kusuyordu . Doyma hisleri yok şu an . Siz yine 75 cc devam edin ❤️ Doktorlarımız en iyisini bilir tabii ki ama her söylenilen her bebeğe uygulanamıyor ☺️ Birazda deneye yanıla devam ediyoruz napalım 🤦🏼♀️