Merhaba
Bebeğim sadece mamayla beslenıyor 20 günlük olduk bugun her zamanki gibi şiddetli ağlamalarımız var bu aksam gaz damlasını değiştirdik üstüne mamasını verdim doktor 75ten 90a cıkardı cc’yi 3.seferi verdım bu aksam ama yatarken ıkınıp kakasını yaptı altını degıstırdım sakin sakin dururken bi anda 2 kere üst üste fışkırır şekilde kustu ilk kez oluyor böle doktorumuzun numarası yok bi kere olunca gotursemmi bıdaha olurmu die beklesemmı bilemedim 🤷♀️ Bide kustu şimdi mama saatımız 12de aranıyor suan mama versemmı vermesemmı bılemedım