İçerdeki gazdan oluyor bizde yaşadık yoğun gaz çıktı gaz mideyi sıkıştırdığı için haliyle yediğide geri çıkıyor karnına bol bol masaj yapıyorsanız rahatlatıyor birde bebek arabasında gezdirmeyi deneyin içerde dışarda farketmez o da gaza yer değiştirdttiği için hafifletiyor