Elida bebeğim 3 aylık doğduğundan beri sleepy natural ve prima pure kullanıyorum, kremide sudocrem, ıslak mendil de yine sleepy yeni doğan natural kullanıyorum. Çok şükür hiç pişik olmadık. Bezlere kabahat bulmayın hanımlar. Çocuğun altını 4-5 saatte bir değiştirin güzelce temizleyin kremini sürün hiç bişeycik olmuyo ALLAH ın izniyle. Bazı anneler bez masrafından kaçındığından doldurana kadar bekliyo bezleri, sonra vah bebeğim pişik oldu. Sık değiştirin altını, bezin illa dolmasını beklemeyin. Saati dolumca çıkarın atın. Bebeğimden önemli değil hiç bir ücret. Sonra pişik olunca doktor doktor gezip zaten o masrafı yapıosunuz. Baştan tedbirinizi alın. Sağlıklı günler dilerim