Elida Sleepy bez kullanıyorum kızım bir aydır pişik acaba bezden mi oluyor kullanan ya da kullanıpta böyle sorun yaşayan var mı ?
Deletedmom190 Elida kizim 3 aylik. Dogdugu gundne beri sleepy kullaniyoruz. 2 kere pişik oldu. Hemde boyle kaniyordu yani nokta nokta. Bezden olduğunu sanmıyorum. Oyle olsa 3 aydır hic gecmemesi lâzımdı. 🤷♀️
Dorukveannesii Elida 9.5 ay oldu doğalı sleepy bez kullanıyoruz memnunuz pişik sorunu çok nadir oluyor ama bezden olduğunu sanmıyorum
Melike09 Elida 6ay 24 günlük kızım. Hiç pişik olmadı canım. Her bez bebeğe uymuyor galiba ya da ıslak mendil mi yapıyor
Purple13 Deletedmom190 ya ben yeni geçtim sleepiye ilk paket her altını açtığımda yuvarlak kristal gibi şeyler çıkıyor. İlk dedim idrarından mı kestim içindeki şeylerle aynı. Eski kullandığımı denedim yok Doluda değil bez 2 saatte değiştiriyorum sıcaklar bastırdı diye sarı çizgi yarı anca doluyor neden öyle oluyor ki.
Sila0101 Deletedmom190 oglum 3 aylik dogdugu gunden belli sleepy kullaniyoduk son 2 3 gündür acayip sekilde pisik oldu sandım vede kabuk baglayip dokuluyordu doktora goturdum malesef ki mantar olmus bezi acilen degistir primaya geç ıslak mendille asla silme pamugu ıslat oyle sil dedi bide bir suru krem verdi bunlarin hepsini karistir hunde iki defa sur dedi heosinide yaptim biraz kızarliklar dokuntuler azaldı
Deletedmom190 Elida Ne kullaniyorsunuz krem olarak. Ben ilkinde travazol kullandim gecti. 2. De sudocrem kullandım gecti. Smdi her bez açtığımda bepantol baby sürüyorum
Melike09 Elida canım bezi değiştir o zaman temiz içerikli birçok bez var. Deneyerek bulursun. Bazen ek gıda sonrası bile pişik yapmayan bez pişik yapıyor. Değişiyor bebişlere göre. Kuzucuğunda iyileşir inşallah bir an önce
Aybarss_Mom Elida canım benim bebeğimde 15 günlük sleepy kullanıyorum memnunum pişik kremi olarak popolin omega A E F vitaminli var onu kullanmanı tavsiye ederim Hepsiburada da satılıyor
ZeynepUlku Kızlar pişik 3 günden fazla sürerse mantara döner. O zamanda pişik kremi değil mantar kremi kullanılır eczanede çalışıyordum gelen hastalara hep öyle öneriyorduk sizde doktorunuza sorup deneyin bence pişik aylarca sürmez çünkü
58vildan Her bez her bebeğe uymuyor canım teniyle uyusmamis olabilir bizde de Molfix öyle yaptı sleepy e geçtim çok memnunum
Yekyek12 Elida bizde de zaman zaman oldu oluyor şu an bir yaşında 4 dişi var. Dişten de olur diyorlar yediği gıdalara da bağlıyorum ben. Islak mendiller de etkileyebiliyor biz uni baby ve migrosun bebekler icin olan islak mendilinden memnun kaldık pisik olustugu donem banyoda yikiyorum ve sudo krem bepanthol karisik suruyorum geciyor. Her cis yaptiginda islak mendil kullanmiyorum bunun da iyi bir etkisi oldugunu gozlemledim acikcasi.
Deletedmom23113 Elida doğduğundan beri sleepy kullandım , çok iz yapıyor , kızarıyordu her yeri ,şimdi 4,5 aylığız , 1 aydır prima aktif bebek kullanıyorum , çok şükür diyorum ne bir iz ne bir kızarıklık ve yumuşak ince içi , memnunum .
Minikcivcivim Elida her bez her bebeğe uymuyor maalesef başkasına iyi gelen size gelmiyor olabilir bunu sadece deneme yanılma yoluyla anlayabilirsiniz 🤷🏼♀️
Arzu-yavuz Elida kullandım hiç memnun kalmadım lastikleri çok sıkıyor kızartıyordu sızdırdı sürekli şuan molfixe pamuklu yüzey kullanıyorum memnunum sleepy yapıyor
Deletedmom190 Purple13 aaa bir dakkaa o icindeki seyler cimiyorsa bezde sikinti vardir. Bozuktur tarihi gecmistir uretim hatasidir vs. Hic oyle bisey yasamadim ben
Purple13 Deletedmom190 benimde arkadaşım önerdi çok güzel ekonomik hem diye. Öyle düşünüp baktım 2023 yazıyor. Hem kendi sitesinden aldım. Anlamadım oda memnun