Bebeğim 2bucuk aylık bu zamana kadar prima premium care kullandık küçük daha pişik olmasın diye sonra deneyelim diye sleepy aldı eşim 3 numara külot lü almış çocuğun altını her açtığımda poposu hep ıslak ti hafif kızarmaya başlamıştı dedim pişik olacak iyi gelmedi bu bez diye tekrar primaya döndüm taşma ve alt açmada ıslaklık hiç yok ne kadar yaparsa yapsın memnunum parası biraz pahalı ama uykuları çok rahat oluyor