Bende varım. Benim kızımda kiloyu hep sınırda alıyor ek gıdaya 4. Ayda başlamama rağmen hala sınırda kilo alımı boyu uzun ama maalesef kilo sınırda. Şu an 6 ay 6 günlük 6.800 gram çok hareketli olduğu için ben ona bağlıyorum birazda. Yemesi de doğru düzgün yok