Kubra01wi aa gerçekten mi? ya aslında bence az değil. çünkü son 1 aydır aşırı hareketliler. yani uyuduğu zaman hariç bi sn eli ayağı durmuyo benim oğlumun, bi de şimdi dönmeyi öğrendi mümkün değil tutamıyorum. e gündüz uykuları ve emmeleri de aşırı azaldı. o yüzden bence normal bu kadar bile iyi aldı diye düşünüyodum ama ebe en az 500 alması lazımdı az diyince çok canım sıkıldı 😔 gidip doktora sormam lazım. aslında bu korona yüzünden 2 aydır doktor kontrolüne götürmüyodum ama bayramdan sonra götürücem