iki_prens_annesi_ A1s2a3m4 bende ondan supeleniyorum o yüzden biraz gozlemlesemmi diye düşündüm hani bidaha olursa hemen götürürüm diye malum ortalık belli 112 bilgi verirmiki
A1s2a3m4 iki_prens_annesi_ onunda diyeceği 1 kere daha bekle kusmasını der herhalde ama yinede arayıp sor için rahat etsin
Deletedmom413 iki_prens_annesi_ Yinede ihmal etme canim Ben emindim gogsumden olduguna cünkü ilk kavrayip biraktiginda kan fiskiriyodu
iki_prens_annesi_ Deletedmom413 benimde emdiginde kanadığını gördüm tabi fışkırmadı emzirmek istemedim ama çok ağladı öteki göğsüme geciremeden devam ettim inşallah onu yutmustur
Deletedmom14 Aynisi bi tanidigimin başına geldi . Hemen hastaneye koştular. Göğsünde yara varmışve bebek kan emmiş, farketmemişler. Doktor bi krem verip , bi süre sütünü sağarak vermesini söylemiş, iyileşene kadar sağmıştı
Deletedmom413 iki_prens_annesi_ Ozaman yaradan canim Gogus kalkani philip avent Tek care o oldu yarama 15 gunde gecirdi Mastitide engelledi Fazla sütüde topladi Hemen almalisin bence canim
Deletedmom14 iki_prens_annesi_ ozaman sağarak ver ve garmastan falan kullan o baya etkili . Öyle bi gözlemle devam ederse goturursun
iki_prens_annesi_ BBK yara var evet bu ortamda hastaneye götürmek istemiyorum ihmal etmek de istemiyorum biraz takip edicem normal dev edersek goturmem eğer huysuzlanırsa ve yine tekrar ederse gotururum hemen
nlyksl iki_prens_annesi_ canım o zaman panik yapma hiç bende oldu yarayken hep öyle kustu bende ağlayarak emziriyordum panik yapıp doktoruna falan göndermiştim fotoğrafları oda kanı yutmasında bir sorun olmayacağını söyledi
iki_prens_annesi_ nlyksl ya çok teşekkür ederim bi nebze için rahatladi tekrar takip edeceğim ona gore götürürüm
iki_prens_annesi_ A1s2a3m4 doğru diyosun zaten tek sefer oldu takipteyim kustu ama keyfi yerindeydi şuan da da uyuttum duruma gore götürücem
nlyksl iki_prens_annesi_ göğüs yaraları için onca kreme para verdim hiç biri işe yaramadı. Tek işe yarayan cevizi kabuğunu ikiye böl içinde ki cevizi çıkar aktardan bal mumu al bal mumunu bir buzdolabı poşetinin içinde kaynar suya at erisin sıvı hale gelince iki ceviz kabuğuna doldur bırak soğusun kalıp gibi donacak zaten donduktan sonra bir bıçakla göğüs ucunu otutturacak şekilde minik bir şekilde oy hep göğsüne tak onları hem emzirirken acıyı alıyor hemde 1-2 haftada yara falan kalmıyor
Leyya iki_prens_annesi_ metsilin rengi pembemsi onu verdikten sonra bizimki de kusmustu kan gibiydi de ondan olabilir diyecektim.
A1s2a3m4 iki_prens_annesi_ tamam cnm bence o gögsünün kanını emmiş onu kusmuş onu emmesine de sakınca yok yinede emzir kan emiyo diye düşünme
iki_prens_annesi_ nlyksl aaa ilk defa duydum bunu deneyeceğim benimde ayni bi geçmek bilmedi teline tepjne Emziriyorum