nlyksl iki_prens_annesi_ göğüs ucunda yara veya çatlağın varsa çocuk emerken sütle karışmış olabilir, böyle bir durum yoksa hastaneye gitmeni öneririm vakit kaybetmeden
Deletedmom413 iki_prens_annesi_ Gogsunuz yaraysa kan emiyor ilk basta onu cikariyor kusarkende 3 ay yara cektim yaramin derecesi artinca kan kusmustu yaram iyilesince duzeldi
Bsrumt55 iki_prens_annesi_ memenizde çatlaklara varsa emerken kan yutmus olabilir ama doktora danışın yine de
Deletedmom896 Bu ciddi bir konu hastaneye gitmek istemiyorsan 112 yi ara öğren ihmale gelmez hersey olabilir Allah korusun
iki_prens_annesi_ Ysmncm şiddetli kusmadi aslında keyfi de yerinde hemen uyudu çok az bisey kustu devamı gelmedi yeni emzirmistim
iki_prens_annesi_ Ozge_AyazEfee evet çok çatlak Var resmen aglayarak Emziriyorum damagi çok güçlü hep kistiriyo arasina
iki_prens_annesi_ nlyksl göğüs ucum baya çatlak ve her emmede kanatiuo farkında olmadan yutmus olabilrmiki
iki_prens_annesi_ Deletedmom413 ayni şekilde bu ara baya fazlalasti çatlak ve yara baya aciyo emzirirken
MerveC iki_prens_annesi_ memenizde çat var ise kan yutmuş olabilir. Yinede doktora danışmakta fayda var geçmiş olsun
nlyksl iki_prens_annesi_ canım o zaman panik yapma hiç bende oldu yarayken hep öyle kustu bende ağlayarak emziriyordum panik yapıp doktoruna falan göndermiştim fotoğrafları oda kanı yutmasında bir sorun olmayacağını söyledi
Sim-ay iki_prens_annesi_ aynısı başıma geldi daha 40 I bile çıkmamıştı bı kadar az da değildi 4-5 kez yaşadım herşeyine bakıldı sonuçlar temiz çıktı böbreklerinden safra kesesine kadar ultrasonla baktılar herşey normaldi çok şükür ama sakın ihmal etme hemen götürmen gerekiyor canım
iki_prens_annesi_ Ysmncm inşallah öyledir yeni emdi 5 dakika sonra kustu çok az bisey kan lekesi geldi devamı da gelmedi şuan keyfi yerinde bakalim olmazsa birazdan götürürüm
Deletedmom413 iki_prens_annesi_ Yinede ihmal etme canim Ben emindim gogsumden olduguna cünkü ilk kavrayip biraktiginda kan fiskiriyodu
A1s2a3m4 iki_prens_annesi_ cnm eger gögsün de yara vs yoksa bebegin ciddi bişeyi olabilir benimde oglum 45 gunlukken kan kustu ama benim gögsüm de yara vardı yarayı kanatıp emmiş tek kusmadan Baska olmadı ben gitmedim gögsümden kan emdigini bildiğim için ama dedigim gibi gögsün yara degilse sen götür bebegini
iki_prens_annesi_ A1s2a3m4 bende ondan supeleniyorum o yüzden biraz gozlemlesemmi diye düşündüm hani bidaha olursa hemen götürürüm diye malum ortalık belli 112 bilgi verirmiki