Ebruk42 Lion1sev benim bebegim de yuksek tansiyon hastaligi var kustugu zamanlar sadece su icerdi onu da kusardi ama sadece o zmn icerdi buyuk insanin ictigi kadar simdi iyi durumda bardakla zorla veriyorum farkli bir sey gorup agzina aliyor anlayinca kafasini ceviriyor agzini acmayi birakiyor. Kendilerinin istemesi lazim sanirim 2.5 saate devam sutu iciyor suan zaten su ihtiyacini karsiliyor mu bilmiyorum neden icmedigini.
Lion1sev Alisa58 ay içse ne güzel yaz ayındayız daha çok su kaybediyorlar 😟 Sağlık şifadır su 💦(oruç olduğum aklıma geldı ) 😍🥰🙏🏼
GokturkAlp Lion1sev 8,5 aylık bebek 3 biberon su içer mi ya. Ben çok araştırdım oğlum 14 aylık olacak daha yeni yeni su ihtiyacı oluşmaya başladı. Günde 150 cc içer en fazla. Çok fazla su alımı böbreklere zarar verir. 3 biberon su içerse bu bebek nasıl mama tada anne sütü alacak acaba. Zaten midesi 1 su bardağı kadar 200 cc yani. O aylarda zaten suyu çok ama çok az tüketiyorlar.
Lion1sev GokturkAlp ya işte ben de bilmediğim için araştırdım yani en olmadı size yazıyorum tecrübeli annelere soruyorum yani yoksa benimde mantığımı almadı 600 ml su içmesi ke zaten emen bir çocuk iki gıda dan sonra sıklıkla veriyorum uykudan önce uykudan sonra. Ama işte çişi kokuyor ve çok sarı bu beni biraz tedirgin etti açıkçası😕
Lion1sev elifsrbs biberon alıştırma bardağı çay bardağı su bardagı çorba kaşığı ihlamur rezene elimden geleni yapıyorum inan Bir yerden sonra öguruyo🥺
elifsrbs Lion1sev sevdiği tadlardan bi içecek yapıp çok miktar koymayın az az başlayıp bu şekilde alıştırabilirsiniz
GokturkAlp Lion1sev Kokması normal katı gıdaya başladı ya annesi, rengide evet daha koyu. Ayran içir, meyve suyu yap evde şekersiz, portakal suyu falan. Sıvı ihtiyacını böyle karşısın, zaten anne sütü yada formül mamada alıyor. Hiç tasalanma.
Arascyln Solocann12345 doğduğu günden beri veriyorum belki o yüzdendir ki 2 2.5 biberon icio. Ben ilk 6 ay anne sütü diyenlerden değilim yani ilk 6 ay anne sütü +su verdim hep. Sanırım alısmadığı icin şuan icmio çünkü ilk 6 ay su vermeyenler suyu sevdiremio sonrasinda
Lion1sev Arascyln Çocuk doktorumuz dahil herkes ilk altı ay sadece anne sütü yeter dedi dolayısıyla su vermedim git tabi ek gıdaya da başlayınca vermiştik ama şimdi biraz zorlanıyorum işte 🥺
GokturkAlp Ccansuu Aynen çok fazla 600 cc. O kadar su içmemesi lazım. 6.ayda doktora sorduğumda ne kadar su içireyim diye, bebek kendi bilir içebildiği kadar, çok su içmez zaten meraklanma demişti. 14 aylık olcaz yeni yeni suyu tüketmeye başladı günde 150 cc su içer içmez.
Arascyln Lion1sev bizim 4 aylikdi ben su verdiğim halde idrarı az ve sariydi sonra kırmızı kristaller oluştu bütün tahliller temiz çıktı. Doktorumuz suyu çoğalt dedi suyu biraz daha fazla verdim düzeldi. Ben suyun yerinin ayrı olduğunu düşünüyorum. Sonucta aldığı süt karnını mi doyursun terine mi yetsin birde yaz ayı.
Arascyln Lion1sev [url=https://hizliresim5com/7Sb5Wf][img]https://i.hizliresim.com/7Sb5Wf.png[/img][/url]
Minelyade Lion1sev benim kızımda 10 aylık asla su içiremiyordum ne bardak ne alıstırma bardagı nede sulukla içöedigi için şırınga ile içiriyordum doktoruma danıstım pipetli bardak kullanmaya başla dedi 1 aydır cok şükür alıştı içiyor sizde pipetli bardak deneyebilirsiniz ilk gün beceremedi ama keşfettikten sonra cok hosuna gidiyor
Ccansuu Lion1sev çok terliyorsa terle de atıyor olabilir sıvıyı tabi en doğrusu doktorunuza bi danışın 🌱
Oznur Lion1sev emiyor mu emiyorsa az üçer genel de bemim ki 1.5 yasinda kaşıkla zor veriyorum cunku her dk emerek su ihtiyacını karşılıyor 2 dk emip gidiyor
babymilax Lion1sev aventin pipetli bardağını denediniz mi ? Benim kızım alıştırma bardaklarını kabul etmeyince ben pipetli almıştım. Çekimi zor beceremez diye düşündüm oyuncaklarının arasına koydum kendi kendine öğrendi pipetle su içmeyi. Şuan bardağı günde 3 kere dolduruyoruz kendi alıp içiyor suyunu.
Deletedmom409 Lion1sev ilk verdiğimde içiyordu şimdi içmiyor havalar da ısındı susamıyor musun be çocuk zar zor içiriyorum 1 biberon bitmiyor bile
Canada10 Lion1sev 5 ay 8 günlük kızım tadımlara başladık az az sebze ve yoğurt veriyorum arkasından kaşıkla su veriyorum öyle içiyor. Bence önce suya alışsın sonra biberon ya da suluk rahatlıkla kullanırsınız kaşıkla deneyebilirsiniz 😊