Su konusunu bana sor canım, neler çektim neler. 6.ayda başladım vermeye çay kaşığıyla ve her verişimde tükürdü, şırıngayla verdim tükürdü. Doktora sordum, meyveli su ver dedi. Meyveyle tatlandırdım içmedi, pekmez le tatlandırdım içmedi. Sonra aşırı terleyen bir bebek olduğu için vücudu susuz kaldı ve hastanelik olduk serum yedi.alıştırma bardağı aldım asla içmedi, zaten biberon hiç kullanmamıştı doğduğundan beri. Tabi bu anlattığım süreç 6 ay falan sürdü. Yaşına girince minik plastik bardak aldım renkli, onlarla azıcık azıcık içmeye başladı, sonra bizim bardağımızdan içmek istedi, uzun süre de az da olsa bardaktan içti. Şimdi 16 aylık ve havalar ısındığı için deli gibi su içiyor kana kana. Kendisi istiyor su ver diye. Chicco nun pipetli suluğunu almıştım aylar önce ve asla içmiyordu ondan. Geçen hafta beş dk da öğrendi pipetten su içmeyi. Şimdi elinden düşürmüyor, ben dolduruyorum o bitiriyor.yani demem o ki hazır olduklarında her şey oluyor.uzun oldu ama bizim su hikayemiz de böyle ☺️