Merhabalar ek gıda olayında az çok nasıl yemek yedırecegımızı biliyoruz ama ben su içiremiyorum araştırdım günde yaklaşık 600 ml (yaklaşık 3 bıberon )su içmeleri gerekiyor muş İdrarı sarı ve kokulu şu an oğlum 8,5 aylık yani bana tavsiyeleriniz olabilir mi siz nasıl verıyorsunuz ya da ne yapmam gerekiyor bunun için😕