Aydantrk kesinlikle öyle:) bence her şeyi annelik içgüdüsüyle yapmak gerekiyor sadece kendi iç sesini dinlemelisin bence ben öyle hareket ediyorum artık inan ki yapmam dediğim her şeyi tam olarak yaptım o yüzden şu an bebeğimin ne istediğine ve içimden gelene göre davranıyorum. Sonuçta bebeğine senden daha iyi bakan ve daha iyi gelecek kimse yok kendine güven başkasına kulak asma mottom bu 👌😊