Morcivert061 Aydantrk çay kaşığıyla ver canım benim kızda hiç biberontutmadı şimdi bardakla içiyor suyu nasıl alışırsa öyle gider
Deniz00 Aydantrk almasın daha iyi büyüyür zaten ben biberon u su taşımak için kullandım yanımda hep pipetli ağzı pipetli bibeoron canm 🤭 bu arada hamgi şehirdesin
bengiben Semrakrhn38 niye yanlış yönlendiriyosunuz insanları? Devlet emzirme kampanyalarında bile bas bas bağırıyo ilk 6 ay SADECE anne sütü diye! Yanında su verin diyen dr gördünüz mü hiç. Yalan yanlış bilgilerle vebal almayın.
Semrakrhn38 bengiben hanfendi siz linclemeye yermi ariyosunuzz benim ebem birazda olsa ver dedi oyuzden soyledim bardak bardak icirmicek bebege bi kasikda verse yeter ona bende farkindaysaniz biraz da olsa verilmeli dedim.
Aysima_elif Anne sütü almamıza rağmen cıs sayımız çok azaldı ve rengi değişti böyle olunca da insan korkuyor
jap Aydantrk ben doğduğundan beri verdim. Havala rçok socak 3 çay kaşığı kadar verseniz bi zararı olmaz