Aydantrk bu doktorlar neye gore ne soyluyor ınan ben anlamadım.bırbırlerını tutmuyor bende duydum anne sütü yeter zaten suyu ordan alıyor dıye baska doktor busekılde soyledı aıle hekımı.genede sen bılırsın azcık veredebılırsın ama gerekte yok dedı.e hastanede kontrole gıttıgımız doktorda ver artık cok sıcak hemde ıctıgı kadar ver dedı oyle 1-2 cay kasıgı falanda degıl yanı.kaynatılmıs ılımış su ver dedı