Anneolmak30 yumuşatıcı bırakın bebeğe kendinize bile kullanmayın çok zararlı bir şey kullanacaksanız da iki kere durulayın çünkü durulaninca da pek gitmiyor kıyafette kalıyor bu yüzden o kadar güzel kokuyor. Bebek için de piyasada ki çoğu bilindik marka Dalin vs. Hep zarrali içerikleri var egzama alerji tetikler Allah korusun en iyisi granül sabun kullanım sıfır koku olsun. Ben dalan granül sabun kullanıyorum hiç kokusu yok parfümlü olması da zararlı çünkü ☺️