Ben hep şampuan olarak dalin kullandım. Sıvı deterjan annem almıştı bi kere dalin kullandım ama evde Dalan roxy vardı onlara geçtim alınca 3 4 tane birden alıyorum. Benim kızımda çok kusuyor ama hiç kötü kokmuyor mis gibi bütün evi sarıyor kokusu yumuşatıcıda koyuyorum tabii