16102018 Sunulan hizmet çok ayrı bir şey. İzinlerde tabi ki dikkat edilebilir. Çünkü çocuklar ve yaşlılar sıkıldılar. Ben zaten çocuğum olduğu için çıkamıyorum, geçen hafta izin gününde çıktım sadece. Keyfi çıkan çok insan var. Benim çocuğum olmasa dahi ben dikkat ederim. Ama misafirlik vs gibi çok fazla durum var. Bunların hepsi keyiftir. Ve kul hakkıdır. Kendisinin taşıyıcı olduğundan haberi olmayıp, o virüsü dağıtıp, keyiften gezene çok söylenecek laf var. Onlar yüzünden ben çocuğumu parka götürmeye korkuyorsam. Evet bu vebaldir. Ve büyük kul hakkıdır.