16102018 hak helal etmemeyi bende dogru bulmuyorum sahsen ama aşırı derecede paronoyak olanlarin yaptiginida dogru bulmuyorum pencereyi bile acmiyorum diyenler var onlemini aldıktan sonra biraz hava alabilirsin bebegimizede iyi gelir insanlarla temas halinde bulunmadiktan sonra dogada biraz nefes almanin kimseye zarari olmaz hemde herkesin icindeki sikintilarda biraz olsa azalir tabi onlemler dahilinde maskeni tak insanalrla ic ice olma hijyene dikkat et sahsi arabani kullan bi sikinti olacagini düşünmüyorum bende kac aydir ne esimin ailesi ne kendi ailemi görmüyorum baska sehirdeler gitmeyi de dusunmedik misafir kabul etmiyoruz ama esim mecburen ise gidiyor mecburen pazara markete gidiyor bende mecburen isim olursa bebegimi esime birakip maskemi takip alisverise gidiyorum cok bunalirsak arabamizla cikip bi tur atiyoruz bu bile iyi geliyor yani dikkat ediyoruz ama asiri asiri abartip da kendimizi bunalima sokmuyoruz