16102018 mecburiyetten çıkanlara asla ve asla bir sözüm olmaz kendi adıma. Ama ben aylardır anamın babamın kokusuna hasretken, onlar küçücük bir ekrandan ilk torunlarının büyümesini kaçırmamak için izleyip her gün özlemden ağlarken hala misafircilik oynayanlara, maske takmayanlara, altın günlerine devam edenlere varsa hakkım asla helal değil. Benim 4,5 aylık kızım aşı haricinde gün yüzü görmedi. Aylardır markete dahi gitmedim 1 2 kere mecburiyet harici. Eşim hala çalışıyor ve eve geldiğinde kızına yaklaşmamak, bana yaklaşmamak için acı çekiyor adam acı! Onu da geçtim, biz en azından eşlerimizi görüyoruz. Aylardır evlatlarının kokusunu alamamış sağlık çalışanları var! Tekrar söylüyorum. Yok iftarmış, yok onlar çağırmış, yok bunlara gitmezsek ayıp olurmuş kafasında takılan umursamaz akıl fakiri şahıslara asla ve asla hakkım helal değil!! Toplum meselesi bu, yoksa banane, istiyorsa gitsin gebersin. Ama onun vurdumduymazlığı yüzünden ben her gün hasretle, tedirginlikle yaşıyorsam kimse kusura bakmayacak. Bizim ailemiz yok mu? Bizim sevdiklerimiz yok mu? Ramazan bize ramazan değil mi? Bayram bize gelmiyor mu? Evet bayram gelemiyor ve bu tiplerin gevşekliği yüzünden gelemiyor. Lafım size değil. İyi niyetle yazmışsınız bariz ama bu gevşeklikteki insanların yaptığı net bir şekilde kul hakkına girmektir!