Mavis123 devletin normalleşmeye dönmeye çalışması çok normal. Çünkü bu ülkenin ekonomisi de bir şekilde düzeltilmeye çalışılmalı. İnsanların korunmayı bildiğini, artık öğrendiğini varsayarak yeni nesil normalleşme çabasına giriyor vatandaşına güvenerek. Ama insanlarımız anlamıyor ki. Marketler maskesiz insanları kabul etmeye başladı bile. Çocuklar tüm gün sokakta dipdibe oyun oynuyor. Herkes birbiriyle iftar kabulleri yapıyor. Sahiller, piknik alanları neden açılmadı? Çünkü virüs hala var. Avmlerin, kuaförlerin vs açılması ekonomik zorunluluk ne yazık ki.. Adamlar diyor ki 1,5 mt sosyal mesafeyi koruyun. Ama bizim memlekette 1,5 mt alana 10 kişi sığıyor insanlar 😔😔 devlet yapacağını yaptı, belki bir çok ülkeden daha iyi yönetti süreci, şimdi sıra vatandaşta. Ama vur deyince öldürüyoruz milletçe. Benim annem babam çalışıyor, eşim çalışıyor. Ben nasıl bu insanları bir evin içine sokabilirim ki? Bunları düşünmek lazım. Mecburiyet durumu elbette çok ayrı, ama ayıp olur diye akrabasını, komşusunu yemeğe davet etmek de ne kadar akıl işi?