adet olamazsın 3-6 aya kadar dıyen arkadaşlar? demekki olunabılıyormuş🤷🏼♀️😅koca doktorda yalan soyleyecek değildir herhalde.yumurtalıklar toparlayınca adet başlarmış.kimisinin 39-40gunden sonra toparlamış olurmus kımısının 3 aya kımısının 6 aya.bu bünyeden bünyeye değişirmiş.imkansız dıye bısey yokmuş yani.😉