Damla_K herkes cok kızıo aıleme de takmıoz artık.allaha havale ettk.cok ahımı aldılar.muhattap olmuyoz artk.eşimde bardaktan taşan son damlaydı dedı.ıkı dunya bır araya gelse konusmam sızınkılerle senıde konusturmam dıyor.dedım haklısn.cnku bız alttan alıp barışmak ıstedgmzde babam eşime biz sizi kabul edemeyız demş.bide ayklarına gidip ozur dıleyecekmişiz.ne saygszlık yaptık,ne haddimizi aştık.neyın kafası bu anlamadık.ama sıkıntı yok.kendı oz cocuklarını reddettıler onlar.ve kendı oz çoçuğunun yanı benım ahımı da aldılar.sımdı huzurlu mutlu yaşayacaklarına inansın dursunlar☺️ben kocama cocuguma bıde benı deli gibi sımsıkı saran kocamın aılesıne bakarım.gerısı tirrek yani😂bugun 40ımız cıkıo teyzesiii❤️❤️duaların ve desteğin ıcın allah razı olsun bıtanem😘