Rabiaaa22 canım doktora gittin mi? Yani bende sezeryan oldum evet kanamam uzun süre oldu nerdeyse 40 gün sürdü 5 gün geçti sonra adet oldum tekrar başladı ama seninkiler bana çok normal gelmedi açıkçası korkutmak şstemem ama ben 15-20 günde ev süpürmeye başlamıştım ve ağrım yoktu benim dikiş yerlerimde koleid olmuş ağrılı bişey değil iyileşirken hücreler bölünüyormuş hücre bölünmesi fazla olunca dikiş yerinde şişlik oluyor ama ağrılı olmadığı için ben 3. Ayda gittim bu geçmiyo şişiyo diye krem verdi geçti senin ağrıların leğen kemiğinin ağrıması falan normal değil bence ki benimde ilk doğumumdu bence acilen bi doktora git dr alttan bile kontrol edebilir böyle sıkıntılı bir durumda korkma ama bebeğin gelene kadar sende iyileş ☺️