40 güne daha kötü olmaz daha iyi olmanız lazım. Kanama için bi şey diyemeyeceğim. İlk sezaryenimde çok kanamam oldu, ara ara bi az bi çok. İkinci Sezeryenimde kanamam 3 gün bile sürmedi. Mutlaka doktora gidin. Korona falan demeyin gidin yani ihmal etmeyin. Ciddi bir durum olsa hastanede yatmak zorunda kalırsınız