seriifee12 Rabiaaa22 canım adet görüyor olabilirsin bende kırkıncı gün olmuştum korkma bence yine de bi doktora git için rahatlasın böyle şeyler okuyup da içini karartma boşver
Deletedmom289 Rabiaaa22 her sezeryan olan cabuk iyilesek diye bisey yok..benim 5 ay oldu hala bazen agriyo aciyo ve kirkim ciktiktan sonra kontrole gittim hic bir sorun cikmadi..enfeksiyon kaptirmis olabilrsn hemen gorunmen lazjm doktora.kanamanda normal cnku 3 ay bile kanamasi olanlr var.
Hipekozsk Rabiaaa22 ben de spinal sezeryan oldum doğumdan 3 saat sonra ayağa kalkıp normal hayatıma devam ettim hiç ağrım olmadı 🙄 40 gün ağrı çok fazla değil mi ? Kontrole gittiniz mi hiç ?
Deletedmom50 Nekwam yok risk çoğaldı hemen kalirisn amannn dikkat et diyorlardı ondan deidm bende 😉ilk zamanlar gör nasıl dikkat ediyorum 😅
Deletedmom50 Nekwam 😂😂korkuyordum taki tamam olsun dedik bu seferde adetlerim günü gününe oldu 😅1 gün bile şaşmaz.
Merveyigit16 Ipegim ne iğnesiydi aceba doktorum banada verdi 10 tane iğne kan sulandırıcıymış enox adı ama ben kendim yapamadım eşimde yapamadı kaldı öylece 10 gün oldu bide sezeryan olalı 🙄
Ipegim Merveyigit16 canım ihmal etme iğneni benimkisi ağrı kesiciydi sanırım iğne olmadığımda ağrım oluyordu artık mosmor olmuştu iğne vurulmaktan her yerim
Rabiaaa22 Merveyigit16 ben kendımde yaptım eşimde yaptı.bi tecrubemizde yok.gosterdı hemsire boyle vurcaksın.oyle vurduk
AselimmmDurum Rabiaaa22 benim kızım 3 ay 23 günlük daha ilk kez bugün adet oldum canım ama şimdiye kadar patladım yani ve benden 1 hafta önce doğum yapan arkadaşım 50.gününde adet oldu yani olabiliyor erken kurtulmuşsun bu iyi bişey daha çabuk toparlar rahmin
Berrinsoyagazi14 Rabiaaa22 ben 40 kontrolüne gittiğimde doktorum bir sorunun yok herşey normal eğer 40 ından sonra kanaman olursa Az çok farketmez Sakın korkma o 40 kanaması gibi bişey demişti , bende olmamıştı ama dilerseniz doktorunuzu arayın 🙏