ebz09 offf hiç sorma canım ya. 3 ay öncesinden bugün saat 11 için randevu verdiler. Sabah aradım gitmeden gelip vurulacaksınız dedi. Bir gerginlikle gidiyoruz bize demezler mi aşıyı salı günleri yapıyoruz sadece diye. Saçmalığa bak. Bayramdan sonraki çarşambaya verdiler gün ama yine de arayın dediler. Ya anlamıyorum gerçekten ne sisstemden haberleri var ne başka bir şeyden. Sinirim bozuldu bugün valla.