Bugun 9 aylık kontrolümüze gittik doktorunumuza bazı saglık ocakları yapmıyomuş bazıları yapıyomuş dedi bir belirsizlik varmış sanırım saglık ocağından ararlarsa götür yaptır dedi ama henüz arayan soran yok bide verem aşısında olduğu gibi toplu şekilde yapıyolarmış bebeklere belki toplamayı bekliyolardır diye düşünüyorum veremdede beklemiştik çünkü