Guguk Sürekli ön sütü sağmamın sebebi kilo değil çok gazlı oldugu için ve sütüm tazyikli geldiği için doktor önermişti. Çünkü sadece önsütü alıp doyuyordu sütüm bitmiyordu.Birinci ayda 1400 alan bebegim 2. ayda 1600 alınca doktor da buna bağladı. Yani ben kilolu olsun diye yapmadım gaz sorununundan bu çıkarımı yaptım. Sadece bir öneriydi🤷🏻♀️ Önemli olan kilo değil sağlıklı olması,ama bu durumu çok takan anneler olabiliyor ben de öneride bulunuyorm çoğu arkadaşım da farkı gördü