Nursahmetyusufaras00 Yani şaşkınlık içerisindeyim.Bebeğinizin doğum ve gelişim sürecinde bu kiloyu takip eden hangi doktor mama öneriyor.Yani anlaşılan o ki çocuğunuz gayet iyi besleniyor.Kızım 2800 doğdu 2700 çıktık hastahaneden 3ay kontrolünde 62cm,5800 idi kilosu.Gelişimi çok iyi dedi doktoru ve okuduğum makalelerden bende iyi olduğunu biliyorum.Ki iddia ediyorum doğum kilosuna göre sizin doktorunuz hariç hiç bir doktor mama önermez.🤣