Nissa canım biz aptamil ile başladık daha sonra tavsiyelerle sma ya geçtik. Bariz sıkıntılı bi fark yoktu aslında ama, aptamil aşırı derecede köpürüyordu sma da köpük hiç olmuyordu 🤔 acaba gaz sıkıntısı yapıyormuydu hiç bilmiyorum 🙈 çok gazlı bi bebeğim var çünkü 😁🍀❤️