Elif2904 Nissa sma ve hip için en iyi iki mama diyolar sma aldık bizde bi memnuniyetsizliğim olmadı.anne sütüne en yakın mama demişlerdi
Alim7189 Nissa sma bizde kabiz yapti canim malesef ama kilo aldirmasi falan cok iyiydi kabiz problemimiz olmasaydi kesinlikle devam ederdim
Sevvalll Nissa biz aptamil kullanıyorduk ücretinden dolayı sma ya gecelim dedik fakat çok kabız oldu tekrar aptamile döndük
Melegimsin Pembelinedo kesinlikle sma alin ben aptamil kullandigim ay bebegim 200 gr almisti ustelik 3 aylikti ama sma ya geçtiğimde gozle görülür bi sekilde kilo aldi
Eserkaracan Pembelinedo ben Aptamil kullanıyorum 2750 doğdu 8500 kilo şuan daha 4 ay 10 günlük ve obeziteye gidiyor artık ben Aptamil yüzünden kilosuyla baş edemiyorum içinde şeker oranı çok fazla bir mama
limonlukarpuzzz Pembelinedo sma alana kadar hipp al canim sma da probiyotik yokmus hippte probiyotik ve prolif var
ilayda_hiranur Melegimsin cnm bende Aptamil veriyorum ama hep aptamilin kilo allfırdığını duydum hatta fazla kılo aldırdığını duydum 🤔
Ikram Nissa 1 senedir kullaniyorm dogdugundan beri hic degstrmedm cok guzel kilo aliyor ve tok tutuyor 🤞❤
Ikram Nissa emziriyor musun tek mama mi ? cunku ben ilk emziriyordum sonra 60 ml mama sutum azdi 3 saatte bir 3 aylkkende 90 verdm
Golce123 Nissa ben dogdugu gunden beri sma kullaniyorum ve oglum suan 9 aylik ve 11 kilo ve hic degistirmedik gayette memnunuz hastanede ondan vermisti hemsireleri bizde drvam ettirdik
Vebum Nissa 3. Aydan 10. Aya kadar sma kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadım. Gaz, kabız yapmadı. Ama mama biraz şans her bebek kendi seciyor. Ben hep internetten aldığım için bazen kalmıyordu bebelac gold kullanıyorum şuan ondan da memnunum
balkabagianasi Nissa Ben kullanıyorum aptamile göre gaz ve kabızlık sıkıntısı olmuyor ama bize kilo aldırmadı 😌
Usakliomer Nissa burda cok post okudum mamalar hakkinda şunu gördüm ki bebegin bünyesine gore degisiyor canım.. Denemek lazim bebegin severek iciyor ve kilo aliyorsa devamke… Bizimki aptamili sevmedi sma yi sevdi kilo da aldi 14 aylik hala sma iciyor
Mehtap2655 Nissa ben cok memnunum köpurmuyor gaz problemi cok sukur o mama sayesinde atlattik bebelac ar mama kullaniyordum köpuk köpuk oluyodu cok gaz yapiyordu tekrar sma mamaya basladik cok sukur bi problem olmadi
Melike44 Normal gazlı bebekler için de sma mama iyi geliyor mu acaba 1 ay 20 günlüğuz emiyor ama sanki yetersz geliyor birde çok gazlı gazından ememiyorda
Araseymen Melike44 similac gaz oranı minumum olan mama oğlumda ne kabızlık oldu nede gaz tabi biz aynı zamanda gaz için bioagia kullandık gaz sorunu yaşamadık
Araseymen Nissa sma şekerli bir mama bebeklerede şeker zararlı ben doğduğu günden beri similac kullanıyorum similac eczanelerde agirlikli olarak satiliyor sma bikere aldık gece nobetci eczane bulamadik gozden kaçmış mamanın bittiği neyse benim oğlum her yedikten sonra çıkardı bir kısmını sabah hemen similac aldik ben memnun kalmadım açıkçası
Nurkara21 Araseymen sma şekerli bir mama değil yanlış yönlendirmeyin lütfen ben çok araştırdım hatta o sebepten kullanıyorum çok memnun olmasam bile 👍