Ygzmomss evet ilk başlarda kusma bizde de olmuştu ama ben ona bi çözüm bulmuştum☺️Anne sütü ile mamayı üst üste verince kusma oluyordu bizde o sebeple mama verince öncesinde ve sonrasında anne sütü vermiyorduk işe yaramıştı😊Bide öyle deneyin çünkü bildiğim kadar aptamilde glukoz var diye hatırlıyorum