0641 temiz hava girer çocuk ferahlar. Soğuk hasta etmez cereyan hasta eder,ter hasta eder, sıcak hasta eder. Kızım 4,5 aylık 4 aylıktan beri tek zıbınla duruyor. Evin bütün camları açık. Akşam serin olunca ince bi takım giydirip yatırıyorum. Ne isilik oldu, ne hasta oldu. Her gün de suya sokuyorum baya çeşmeden akan suya ısıtmıyorum. Çok da mutlu oluyor. Ben hayatım boyunca ne çorap ne atlet giydim. Kışın mont giydiğim bile nadirdir. Yıllardır grip nedir bilmem. Olursam bikaç gün nezle gibi burnum akar geçer gider. Eşim ne cam açık kalsın ister, ne atletini çıkarır, soba yanında büyümüş senede en az 10 kere 10 gün yatak döşek hasta 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️