Bernaebu 0641 ayri odada odasini ayirdim ben acikcasi şöyle cam balkon var ordan 1 tane acip odasinin camini da üstten aciyorum.ama suan havalar sogudu.actigimda odasi 28 dereceydi
Gdogru 0641 yok yok rahat olun hava alsın yavrucak bu sene zaten anca xampan balkondan alıcaklar havayı 🙄
otose_san Gdogru babam anlatıyordu, amcasının çocuğu olmuş. Afyon’da kış vakti bebek üşür diye yün battaniye yetmemiş bi de keçeye sarmışlar. bebek görmeye gittik oda da duramadım o derece soba yakmışlar. maalesef bebek muhtemelen aşırı sıcaktan ve su kaybından ölmüş 😔 bilgisizlik bazen çok gazia can yakabiliyor
Gdogru otose_san ah kıyamam 😔😔 sıcak tehlikeli her zaman hep söylerim, eşin yeğeni 2 yaşındayken titriyor diye 2 kat giydirip yorgan örtüp sobanın yanına yatırmışlar. 10 kişilik evde kimsenin aklına gelmemiş ateşine bakmak. Saatler sonra uyanıyor kadın bi bakıyor gözler bi noktada sabit. Havale geçirmiş yavrucak, şimdi engelli kaldı işte 10 yaşında 😔
melis_duru 0641 kızım evde zıbınla dolaşıyor, ona rağmen tüm camları açmak istiyorum 😄 benim açamama sebebim, kızım tırmanıyor cam kenarlarına, aşağıya düşmesin diye açmıyorum. Geçen yaz küçüktü tırmanamıyordu, bütün camlar açıktı
melis_duru 0641 üstten açılmıyor malesef 😕 bir gün kendi evimiz olursa ilk yaptıracağım şeylerden biri 😊
Ysmn-55 bence odan kapalı ile üstten acsın bunda bişey yok ev havalanmış olur eyer ben üstten acarsam camı odanın kapısını kapattırıyorum cünkü kapı acık olunca fark etmıyoruz ama ceyeran yapmış oluyor
Zeytinnnnnnnnnnnn_19 0641 şöyle söyleyeyim içinde endişe olmamasi icin uyuduğu yeri yada oynadığı ywri degil baska bir yerin camini ac hic havasis olmaz ortam.bulundugu yeride arada baska bir odaya götür o odayida havalandir mutlaka oksijen girsin odaya.Birde yattığı odayı sabah kalktiginda ve aksam yatarken mutlaka havalandir.
Hanzade Emeliss tek zıbınla cam açık üşütmüyor mu? Burada gece hava 16 derece ben de badi ve alt ile üstü açık yatırsam sorun olur mu acaba?
Emeliss Hanzade şuan bodrum gündüzleri 40 geceleri 23 30 derece arasında tek zıbın ve muslin battaniye ile yatıyor sabaha karşı pike örtüyorum sizde havaya göre giydirebilirsiniz çok sıcak bebeği huzursuz yapar çok soğukta aynı şekilde deneyerek ortasını bulursunuz