0641 Bebeğim 1 haftalıkken bile evimizin tüm camları gece gündüz açıktı temmuz da doğdu ve cok sıcaktı havalar herkes aman cereyan yapar aman üşütür diyip durdu hiç takmadım hiçte bir şey olmadı şükür. Şu an 10 aylık hala öyleyim evde yaz kış çorapsızdır ince giydiririm sıkmam hiç maşallahı var nasıl alıştırısanız öyle gider en ufak şeyde aman terler aman üşür demeden çocukları sıkmadan büyütmek lazım.