Ruyamm 0641 26 günlük kızım var sadece zıbınla tutuyorum evde camda açık oluyor cereyanda kalmadıktan sonra sorun olmaz canm
Zeytinnnnnnnnnnnn_19 0641 sen evini daha iyi bilirsin senin icinden en mantıklısi hangisi geliyorsa onu yap.Sen bebegin için en iyisini bilirsin onu sen tanıyorsun çünkü onun annesi sensin❤😘
FrenchPress 0641 tek cam açabilirsin canım bir şey olmaz evi havalandır her gün hiçbir şey olmaz 🙅🏼♀️
Tugceeeee12345 0641 kalın bence oğlumu Tek kat kısa kol badi ve altına eşofman çorap bazen giydiriyorum
Balbocegi 0641 kocaeli / daricadayim. Hem mutfak balkon kapısı sonuna kadar açık . Hem de oturma odasının cami üstten açık. 3 aylık bebeğim
0641 Balbocegi gerçekten büyük cesaret 🥰🙈🙈ben yapamıyordum ama bugünden başarım rahat rahat yapmaya sayenizdr
zeynep-1206 0641 soğuk değil insanlar hasta eder bu sözü size açıyım; havanın derecesıne gore gıydırmek cocugunuzu her hava sartından korur. Ama grip yada virüs kapmıs bır ınsanın öpücüğü ile hasta olma ıhtımalı, soğuktan hasta olma ihtimalinden 263792 kat fazladır. İki rüzgar arasında kalmadıgı surece açık camdan zarar değil yarar gelir. Bulundugunuz ortamı sık havalandırmak saglıklı kalmanın temellerinden🌸
Zeyzey2019_ 0641 evin tüm camları açık. Her yerden estiriyorum. Terlemediği sürece sorun olmaz bana göre. Ki kızım sadece zıbın ve şortla duruyor. Gece bile aynı bizde. Hatta üstüne sadece kısa kollu tişört giydirip yatırıyorum. 11 gün sonra 16 aylık olacak. Bursa da oturuyoruz yani sıcaklık olarak çok benzer.
0641 Zeyzey2019_ çok teşekkür ederim hepinize sayenizde kurutuldum bu cam olayında bizimkinden inşallah bişey olmaz bugün denedim bende 🥰🥰😘🙏🙏
Balbocegi 0641 evinin konumu da önemli burada. Bizim ev şehir merkezinde . Öyle dağlık, ferah alan içerisinde değiliz maalesef . O yüzden rüzgar bile sıcak esiyor. Birde ikinci bebişim neyin hasta yapacağını biliyorum 🤗
Zeynep2304 Mersindeyiz şimdiden gece gündüz klima çalışıyor yoksa çatlar çocuk sıcaktan çok korkuyorum hasta olacak diye yazın daha çok hasta oluyor terleyip sogumaktan
0641 Zeynep2304 22çalıştırın canım çarpmaz yada 24 aynı derceye alıştırın hep o zaman çarpmıyor klima
Tugkaninannesi 0641 bizde kocaeledeyiz valla ben de zibinla birakiyorum , zibinla bile terliyor. Camlar acik odasinin camini gece 12 gibi kapatiyorum altina da ince bir pijama giydiriyorum. Uykuya bile dalamiyor, bu yaz niye boyle oldu anlamadim😊
0641 Tugkaninannesi gündüz mü zıbınla bırakıyorsun canım anlamadım😅gece bende İnce pijama giydiriyorum
0641 Balbocegi işte benim evi öyle ana merkezde değil çarşı içi daha sıcak hep siz tecrübelisiniz canım benim ilk bebeğim 🥰🥰🙏😍
ElifSare-15- 0641 kendin yanıyorsan cocuga nıye ezıet ediyon ben de ilk kızımda öyleydım Temmuz’da dooğum yaptım kat kat giydirip bütün camalrı kapatıylrdum 😂şimdi üç aylık bir kuzım daha var gündüzleri cok sıcka oluyor zıbınla duruyor miss gibide uyuyor 😂
0641 ElifSare-15- peki nasıl fikriniz değişti ki ilkine ve ikinciye göre 😅😅😅ay geçen yaz bende öyleydim ama bu yaz bütünle biraz rahat etim 1 yaş şuna
Balbocegi 0641 zamanla sen de öğreneceksin canım. Ama şunu unutma terleyince hasta olur. Ona gore giydir bebisini
Yusufyigit-1 0641 ben sıra sıra acıyorum odaların camlarını çok iyi oluyor. Mesela önce yatak odası sonra salon sonra çocuk odasii evin oksijeni değişiyor