0641 üstten açıyorsa çarpmaz niye çarpsın. Komple açsa belki derdim. Kızım küçükken biz yatak odasının camını açardık gece bizimle aynı odada uyurken. Hem de cam kenarında uyurdu. Aralıklı açardım bazen tamamen açardım. 7-8 aylıktı hatta doktora bile sordum, sabahın ilk saatleri üşüyebilir onun dışında bi şey olmaz dedi. Bende saat sabah 5-6 gibi kapatırdım camı. Allah’a şükür hiç hasta olmadı çocuğum