Canım cam acik bırakabilirsin karsilikli rüzgâr yapmsin yeter.Hem bebekte alissinki en ufak ruzgarda hasta olmasin bagisikligi icinde önemli. Evinin sıcaklığını sen daha iyi bilirsin tabiki.Gece yatarken eger evinde ruzgar oluyorsa gece odanin degil ama odana yakın bir yerde cam var ise bu aylarda acik birak bunalmazsiniz.ileriki aylar zaten sicak oluyor.Gündüz bebegine kisa kollu götürebilirsin aksam 7 gibj biraz serin oluyor uzerine ince penye bir pijama takımı yada tişört giydirebilirsin.Yanlis anlama bukadar uzun yazdim ama ben sana yakin oturuyorum tuzla/pendik te havaya göre söyledim.