0641 kocaeli yanıypr siz abartıyorsubuz bence. Bizde kapı cam açık, kızım ya zıbınla ya şort askılı ile duruyor. O halde bile terliyor yazımg ünah açın nefes alsın kuzum. Biz balkona da çıkarıyoruz bizim de evimiz tepede ev yanıyor çorap bile yok ayağında nasıl mutlu anlatamam. Havalara alışsın hava sın o da insan dıcaklıyordur uzun altla falan. Zıbın şort kalsın.