[bilinmeyen]
CemreKerem
Öncelikle size akıl versin kucağa alıştırmadım diye vicdansız olunmuyor çocuklarınızı sadece kucaktami seviyorsunuz ben kızımı kucağında alıyorum ama sürekli kucağında tutmuyorum biraz araştırın mantıklı olun o çocuk büyüdüğünde de kucaginizda kalmak isteyecek dış dünyaya kapalı olacak siz yapamadınız diye kiskaniypsunuz hepsi bu
gyns 1. Ayında sonra kucağa alıştırmamalı yadırgamayın zaten ben çalışıyorum hangi bakıcısı onu kucağında gezdirecek kucağıma hiç almıyor değilim ama benim kızım onu sevdikten sonra indirince ağlamıyor onu bir yere bıraktığımda ağlamıyor beşiğine bıraktığımda kendisi uyuyor kucakta uyumak icin direnmiyor